Time's flying away...

Oj oj oj! Första inlägget på över 4 månader! Jag har blivit ännu sämre på att skriva sen jag kom hem. Jag skulle vilja skylla på att skolan tar upp all min tid, men så är det ju inte. Det handlar nog mer om vad jag prioriterar. Jag kan inte förstå att det har gått snart ett halvår sedan jag lämnade Bemiji. Jag saknar mitt liv där så enormt mycket! Speciellt alla mina underbara älskade vänner. Jag måste åka dit och hälsa på snart igen. Det gäller bara att hitta tiden, och smöra för mamma och pappa så att man får resan betald...

Imorgon kommer Annalise, min värdsyster, hit! Hon är ju här i Sverige på ett utbytesår, utanför Göteborg. Jag ska visa henne hela Stockholm på en dag och förhoppningsvis få in lite shopping. Hon har gjort av med en hel del pengar sen hon kom hit så hon kan mest fönstershoppa sa hon, men jag måste shoppa! Hade ju shoppingförbud hela September eftersom jag köpte på tok för mycket i somras så nu måste jag få shoppa av mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0