Vilken röra!

Usch vad jag ogillar dammsugarens hemska oväsen. Sitter i mitt rum nu och försöker att skriva ett blogginlägg medan Annalise dammsuger utanför, det går ju inte att koncentrerar sig. Dörrarna här ljudisolerar dessutom ingenting. Kanske är det på grund av mitt ogillande av dammsugsljud som jag inte har dammsugit mitt rum på veckor, jag vet det är hemskt! Mitt rum är en enda röra, bara att titta på det gör att jag måste sätta mig ner och vila. Jag vet att jag måste ta i tu med det en dag, men jag orkar inte. Har mycket att göra och att städa är inte den högsta prioritering på min lista. Tror att jag får dela upp städning det över en vecka för att kunna få det klart, för jag har ingen energi till att göra allting på en gång.  

Här är några bilder från i julas när mitt rum är städat:

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0