Medalj

Gissa vem som gick till final i drama på speechtävlingen i lördags(den 21:a februari)? Jo, jag! Och gissa vem som kom på 3:e plats? Jag! Åh, jag är så glad! Imorgon ska vi till Walker och tävla, jag hoppas att jag gör lika bra då som förra veckan. Det kommer nog att gå bra, är faktiskt inte alls nervös. Men jag ska upp tidigt imorgon, vi måste vara vid skolan kl. 7.00 på morgonen.


Vi hade ingen skola idag och i torsdags, vilket var jätteskönt. Så igår storstädade jag mitt rum, vilket var jobbigt men behövdes. Så håller jag på att läsa ut "The Fellowship of the Ring"(Ringens brödraskap) som jag har låtit ligga ett bra tag nu, och sedan ska jag börja på "Pride and Prejudice" av Jane Austen. Håller även på och läser "Confessions of a Shopaholic" (En shopaholics bekännelser), och ska gå och se filmen senare. Det är lite kul för huvudpersonen i boken påminner mig faktiskt om min gamla vän Jossan, inte det där med att shoppa upp alla sina pengar och dra på sig en massa skulder, men lite av hennes personlighet och resonemang ibland. 



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0