Myten är sann, svenskar är snygga.

Jag har varit här i snart 3 veckor och jag har inte sett en enda riktigt snygg kille! Några få som ser ganska bra ut? Ja. Några riktigt snygga? Nej. I Sverige är typ var 10:e kille snygg, här är det mer var 300:e. Observera, jag menar att jag har inte sett någon kille som jag tycker är snygg, andra kanske tycker att de är snygga. Men jag har så utmärkt smak så jag tror att de flest tycker som jag. Förutom en konstig Elisabeth och en konstig Alice som inte tycker att Leonardo DiCaprio i Titanic är snygg(!). Förresten tvingade jag Susan och Annalise att se den för någon vecka sedan, men jag tror inte att de uppskattade den lika mycket som jag gör, men vem gör det?  Annalise klarade inte av att se när fartyget sjunker och alla scener med döende människor, så hon var på sitt rum större delen av andra halvan av filmen, och Susan satt bakom en kudde större delen av av andra halvan av filmen. Fast det där med att killarna är snyggare i Sverige tyckte tjejerna i tennislaget också efter att jag visat dem skolkatalogen, och hur många brukar bli bra på kort liksom?


Kommentarer
Postat av: Alice Pallis

Vadå?! Han är ju inte snygg! Hade föresten en jätte-wierd dröm för några dagar sen och då insåg jag på allvar att du inte är kvar i Sverige längre :( Aja, du får höra den när du kommer tillbaka :P

2008-09-15 @ 17:03:51
Postat av: Elisabeth

vadå? Konstig..Jag? Det finns snyggare. Men tydligen inte i USA fast många filmer ger ett annat intryck. Hihi. Jaja, verkligheten. Du får väl leta. Med kikare bakom en portabel buske, kanske? Hihi. (Tråkigt).

Släpade du med dig hela Titanic enda dit bort? XD

2008-09-19 @ 17:52:15
Postat av: carro b

Klart carro tar med sig Titanic! hon skulle ju inte klara sig en vecka utan att kolla DiCaprio;) speciellt inte när det inte verkar finns annat att titta på...;)

2008-09-24 @ 21:49:15
Postat av: josse

imorrn är det äppelmarknad... :/

2008-09-28 @ 00:01:42
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/
Postat av: Josse

uppdatera mera!! 8)

2008-10-05 @ 23:24:54
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/
Postat av: jenny

haha jooo det finns ju massa sota killar har!! ar du saker pa att du har tittat efter ordentligt? :p jag ar redan in loooove lol

2008-11-05 @ 03:49:17
Postat av: G

Hejsan! Intresserade av ny design till din blogg? Nu finns en rykande färsk bloggdesign på http://babbidesign.blogg.se Kika in, välkommen!

2008-11-05 @ 03:53:47
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0