Foton!

Eftersom ni har tjatat om bilder så tänkte jag att jag ska försöka göra er till viljes genom att lägga upp två bilder från EF's möte för utbytisar här i mitt område. Vi var runt 20 st. utbytesstudenter med familjer som träffades i en nationalpark där Mississippifloden börjar. Vi åt mat, umgicks och fick lite information. Det var jättekul! Speciellt eftersom jag träffade 2 utbytisar från Sverige, Trollhättan och Lidingö, tyvärr bor de 2,5 timmar från mig... Det var min områdesrepresentant Linda som tog korten, och det var för exakt en vecka sedan. Bilderna är inte av bästa kvalité men de är bättre än inga alls.

 

Jag i min "vackra" tröja korsandes Mississippifloden. Hon som står bakom mig är Yada från Thailand.




Nästan alla utbytesstudenter. Nr. 4 och nr. 7 sittandes från vänster är Antonia och Viktoria från Sverige, jag står precis bakom Viktoria.



Kommentarer
Postat av: Alice

Yay, bilder!

2008-09-25 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0