Det sagolika fenomenet Bregott...

Bregott, det underbaraste av underbart. Det krämiga gula smöret med sådan fantastisk aromatisk smak vilken får sinnet att explodera av njutning. Smöret som gör att man kan äta bröd, det underbara fantastiska, magnifika Bregott, finns inte här... Amerikanskt smör, den vita vidriga smörjan som får sinnet att sjunka in i djup depression vid blotta jämförelsen med det gudomliga Bregott är det ända man kan få tag på här borta på andra sidan Atlanten. Min längtan efter Bregott är så djup att jag skulle kunna äta det med sked. Ni som har den sagolika turen att kunna spisa den här magnifika gudomligheten, gör det med kärlek, och när ni gör det, tänk på mig.




Kommentarer
Postat av: Alice

mmm...bregott...äter det just nu...och det smakar så gott... :P

2008-10-12 @ 11:44:13
Postat av: Josse

suck aa jag vet smör utomlands suger! bäst att hålla sig till hederliga bregott!

2008-10-15 @ 00:40:01
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/
Postat av: Josseposse

Jag lider med dig, jag äter inte heller bregott längre.



Ha det bra i USA:)



P.S. Dom kommer grina som små barn när oljan tar slut och priserna höjs. Eller om vi får ett vettigt parlament.

2008-10-26 @ 00:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0