Tänk positivt

Efter att ha legat och mått illa med feber, huvudvärk och kräkts några gånger är jag äntligen frisk. Att vara sjuk är verkligen långtråkigt. Jag vill inte ligga i sängen och sova, jag vill göra saker. Att dessutom vara illamående och inte kunna äta speciellt mycket eller gott gör ju bara saken ännu värre. Dock så varade det här bara i 2 dagar, men det räckte för att få mig att uppskatta att vara frisk och må bra. Det är något jag egentligen borde göra hela tiden, för om du är tacksam för allt du har och tänker positivt så drar du till dig positiva och bra saker. Så ta dig en stund varje dag och tänk på allt bra du har och allt du är tacksam för så blir livet ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0