Framme!

Hej allihopa! Inlägget alla har väntat på... Nu har jag varit här i snart 4 dagar. Jag har inte riktigt kunnat gå in på internet förrän nu eftersom deras dator har fått ett virus, och min laptop inte går att ansluta till internet ännu, så nu sitter jag vid grannens dator och skriver. Jag har ett jättelångt inlägg som jag skrev för några dagar sen, men det går inte att kopiera från worddokumentet... Förhoppningsvis löser sig det snart. 

Fick ett mail från min mamma där det står att min kusin Linda, som är make-up artist, turnerar med Robyn på Madonnas världsturné! Så hon sminkar Robyn som är förband till Madonna. Kul va! Jag är så glad för hennes skull! Tyvärr orkar jag inte skriva mer, det ar sa jobbigt for å,ä och ö finns inte på tangentbordet så jag använder några speciella koder, som Carro M lärde mig. Och jag måste skriva med å,ä och ö! Så ni får ta och vänta ett litet tag till på all info om vad som har hänt! Jag har det i alla fall jättebra och alla är jättesnälla! Men jag saknar Bregott!!!

Kommentarer
Postat av: Alice Pallis

Vadå saknar Bregott?! Du ska sakna oss :P Men hag förstår vad du menar, smör utomlands är bara konstiga kemikalieblandningar

2008-09-01 @ 14:49:46
Postat av: Carro

men mjölk då, vad hände med arla? är dom inte värda nåt längre?;)

2008-09-04 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0