What to name?

Äntligen har jag börjat packa, jag är så duktig! Jag har lagt de flesta av kläderna jag ska ha med mig på sängen i kontoret, vilket ju egentligen inte var så svårt. Men man måste ju börja någonstans. Det är svårt att tro att jag åker om bara 6 dagar för att vara borta i 10 månader! Jag hade ju avskedsfest för mig och Jenny, som också ska till USA, igår och det var jättekul! Synd bara att jag var tvungen att fixa så mycket med maten  och så att jag inte hann umgås så mycket med alla som jag hade velat. Jenny ska också till Minnesota, fast till den södra delen, jag ska ju till norra Minnesota. Hon åker imorgon med Explorica och ska tillbringa de första tre dagarna i NYC innan hon far till sin värdfamilj. Jag har länkat till hennes blogg så om ni är nyfinka är det bara att gå in och läsa. Det är hon som är päronpuffen, visst är det ett gulligt namn. Nä nu ska jag gå och äta lite hemlagad cheesecake och citron-marängpaj från igår och se klart säsong 4 av Desperate Housewives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0