Preliminära skolämnen

Nu har jag valt de ämnena jag ska läsa den första terminen på Bemidji High School. De har 4 terminer och man läser 4 ämnen per termin. De jag har valt är 

Mathematics - någon kurs som innehåller derivata och integraler
German 
Tennis/Golf
World Litterature

Det kändes lite konstigt att välja kurser så här på distans, men deras hemsida har väldigt bra information om de olika kurser. Vi får se om jag kan läsa de här kurserna den här terminen, hoppas verkligen det. Hade lite beslutsångest. Det blir inte så mycket till att ligga på latsidan det här året. Till våren har jag tänkt att läsa 2 Advance Placement kurser, och de ska ju vara lite jobbigare, men jag kommer ju att lära mig så mycket på dem så det gör ingenting om det innebär lite extra arbete.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

haha^^ plugga på du bara...xD

2008-08-13 @ 17:26:33
URL: http://fcf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0