I deny the last hour, it has never happened.

Ni som brukar titta på Desperate Housewives kl. 21.00 på kanal 5 kommer att bli rejält chockade. Gud vad jag ångrar att jag såg sista avsnittet av säsong 4 ikväll... Allting var frid och fröjd till *spolier varning* de på slutet visade 5 år senare! Det var ju inte alls som det skulle vara! Säsong 5 börjar den 28 september i USA så jag får se hur det ligger till då. Nu ska jag bara förtränga den senaste timmen och förneka att det här har skett. Gu, jag kommer inte att kunna sova! Det känns som om serien är förstörd, som om jag har förlorat en gammal vän. Jag gillar verkligen inte hur det är 5 år senare!

Kommentarer
Postat av: Emelie från teatern

Hade en supertrevlig kväll :)

Du får ha det så jättebra i USA nu! <3

2008-08-22 @ 22:33:15
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: MAAAAALIN AKA. TOKAN

Fick inte säga hejdå ! :( men faktumet att du åker i väg ett år changes nothing för vi ses när du kommmer hem och vi hörs under året! Tack för a wonderful night! MASSA kärlek! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-08-22 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0