Flygtider

Nu har jag äntligen fått flyginformationen från EF! Jag ska, som väntat, flyga tisdagen den 26 augusti väldigt, väldigt tidigt på morgonen. Vi ska mötas alla som åker då på Arlanda kl. 4.40! Tror dock inte att jag kommer att ha så där jättesvårt att gå upp med tanke på att jag knappt kommer att kunna sova den natten... Eller så blir det så att precis när jag har somnat så måste jag gå upp, och då blir det ju lite svårare. Eller nej, jag kommer att vara så nervös så det blir nog ganska lätt. Så här ser hela resan ut:

Stockholm-Amsterdam 6.20-8.30 
Amsterdam-Minneapolis 10.40-12.35
Minneapolis-Bemidji 14.25-15.46

Jag vet faktiskt inte om det är några andra studenter med på resan. Det är ett litet dilemma för mig att inte veta nu eftersom jag funderar på att boka en plats på planet redan nu och jag kan inte ringa till EF kontoret och kolla imorgon för då tror jag att de har stängt. Om det är flera som åker vill man ju gärna sitta med dem, men om det bara är jag vill jag bestämma plats nu. Fönsterplats nära nödutgången ska det vara. Jag tror dock inte att alla bra platser "tar slut" på bara 2 dagar så det är nog ingen fara. Sedan är det ju en mening med allting som sker.

Kommentarer
Postat av: Josse C

Hejsan hoppsan! Här var din blogg minnsan. Kommer du att skriva här när du är i ju-äss-aa? Ska vi ses nån nång innan det kanske? Ha det GÖTT! /Josse C

2008-08-18 @ 23:37:16
URL: http://havanamamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0