7 timmar kvar...

Här kommer det obligatoriska inlägget om att det är dagen innan jag åker och nu är allting packat och det ska bli så kul. Det är mer, jag åker om typ 7 timmar, har inte packat klart och känner just nu att jag gärna vill stanna hemma i Sverige. Jo, jag har egentligen packat men det saknas såna där smågrejor och alla dem ligger utspridda i mitt rum som är en enda röra! Jag kan ju inte lämna det så! Nä, jag får ta och rycka upp mig. Jag vet att det här kommer att bli ett av de bästa åren i mitt liv, men nu är jag för trött för att känna så.

Kommentarer
Postat av: Alice Pallis

Ahh, kan inte vänta tills jag får reda på hur du har det i USA! Vill se bilder :P

2008-08-28 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0